تحمل هرگز

 

من همین هستم که هستم

 

هر ساعتی که دلم بخواهد میروم ..هروقت دلم بخواهد برمیگردم.

من نمی ترسم

بچه هایم سالم ، سرحال و بدون ترس بزرگ می شوند.

من انچیزی را که دوست دارم می پوشم

من سرزنده ام.

حقوقم را میشناسم

من حق دارم

حتی فکرش رو هم نکن که میتوانی روی من دست بلند کنی.

 

درمقابل خشونت ورز، تحمل هرگز

 

(ترجمه اگهی ضد خشونت تلویزیون )

 

 Un grupo de artistas españoles y etiopes posan delante del mural instalado en la Universidad Complutense de Madrid en el que han plasmado sus dibujos y mensajes contra la violencia machista.

امروز بچه های دانشکده هنردانشگاه کمپلوتنسه دیواری را با نقاشیها..نوشته ها یشان رنگ کردند.در این حرکت که » رنگ علیه خشونت مرد سالار»نامیده شد وزیر برابری هم شرکت کرد …روی دیوار نوشت: تحمل هرگز.

توی سخنرانیش اعلام کرد که هیچ چیز نه فرهنگ..نه سنت و نه دین نمیتوانند بهانه ای برای توجیه خشونت باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وقتی این چیز ها را میبینم خوشحال میشوم.فقط سی سال از مرگ دیکتاتور گذشته است…و من باور دارم که تغییر ممکن است.شاید نه  من فرزندم اما روزی بتواند  روی سر در دانشگاه تهران بنویسد: مقابل خشونت ورز…تحمل هرگز.

25 نوامبر،سه شنبه روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان است.خیلی مهم است که این روز را یادمان باشد و یادمان باشد که یکعالمه انسان دارند توی چه جهنمی دست وپا میزنند..حتی اگر ما  بوی دود را هم نمیشنویم.

(عکس دومی خانم وزیراست!!!) 

4 دیدگاه (+مال خودتان را بیافزایید؟)

  1. majid
    اکتبر 26, 2010 @ 10:01:40

    یاس میگه:0101010101011011020110110…عالی بود

  2. مهرنوش
    نوامبر 25, 2008 @ 19:45:48

    وزیر برابری؟!؟!؟! چه باحال!!D:

  3. nazanin
    نوامبر 25, 2008 @ 09:27:20

    دانشگاه تهران و این حرفها؟؟ وا…!!! وااااااااااا! راستی اون چیزی که گفتی خیلی هم باحال بود دختر جون…

  4. نرگس
    نوامبر 24, 2008 @ 20:38:32

    هاها هه هه هوهو عین ایرانه بابا! هار هار هرهر هور هور

بیان دیدگاه