امشب حرف نمیزنم

امشب حرف نمیزنم.دهنم را اصلا باز نمیکنم.حالا که وبلاگ فیلتر شده هیچی نمیگویم.شاید چون دهنم را که باز کنم بد ترین حرف هایی که بلدم سرازیر میشوند بیرون..شاید هم چون مه حرف هایم را وقتی وبلاگ فیلتر نبود زده ام.همه انتقاد هایم را کرده ام. میدانم این چند روزه آسمان طوفانی  صاعقه اش خورده به وبلاگ من ..لابد به وبلاگ خیلی های دیگر هم…عصبانیم.نمیدانم چرا از دیشب عصبانیم.احساس می کنم  مقدمه تزم انقدر که بایدخوب نیست .احساس می کنم انقدر که باید خودم را دوست ندارم.احساس میکنم  نوشتن که مهمترین بخش زندگیم است را ازم گرفته اند .احساس میکنم تو دوستم ندارد.احساس میکنم ترسو هستم  اگر ایران بودم فردا جرات نداشتم بروم تظاهرات. دیشب باز خواب فرار دیدم. خواب دخترک فلسطینی که با سیم خاردار بسته شده بود.زنده بود اما نمی شد نجاتش داد..سیم خاردار ها توی گوشت نشسته بودند.چشمهایش…دلم میخواهد سرم را از پنجره ببرم بیرون و داد بزنم.اما گناه دارند این پیرزن پیرمرده ای بیچاره مجتمع…میخواهم بروم توی وان خودم را بسپرم به دست اب گرم..بوتانمان تمام شده مانده ایم از امروز با آب سرد.میخواهم…نه..همه اش بیخود است.امشب حرف نمیزنم.اما حرف هایم سر جایشان هستند.نمیدانم یک شماره دو از همین وبلاگ درست کنم …نمیدانم  صبر کنم چند روز تا طوفان بگذرد ببینم چه میشود…نمیدانم.. . می دانم که یکعالمه حرف دارم و می دانم که با سانسور کردن وبلاگم جلوی حرف هایم جلوی فکر  کردنم  و جلوی عشق ورزیدنم را نمیتوانند بگیرند …اما امشب حرف نمی زنم.

11 دیدگاه (+مال خودتان را بیافزایید؟)

  1. barayeto
    فوریه 16, 2011 @ 13:44:07

    عزیزم یه نامه برام بنویس ببینم چی شده دخترم.نگرانم کردی

  2. مهرنوش
    فوریه 15, 2011 @ 07:36:05

    منم از ديشب با خودم قرار گذاشتم حرف نزنم! كاش از اول كلا سكوت كرده بودم تو زندگيم، از خودم و همه عصبانيم

  3. شادی
    فوریه 14, 2011 @ 12:48:45

    سلام عزیزم
    فیلتر شدن عادی ترین اتفاق تو کشور ماست
    چقدر دلم میخواست تو زمانی که ایران بودی بیام از نزدیک ببینمت اما اینترنتم قطع بود و نمی تونستم بهت ایمیل بزنم، بهر حال شاید در فرصت بعد این افتخار شامل حالم شد چرا که تمام آن حرفهایی که تو دلم دارم و تو به زبون میاری البته کاملا دلنشین…..
    دوست دارم

  4. فرزانه
    فوریه 14, 2011 @ 12:36:48

    عزیزم بیای اینجا به این چیزا عادت میکنی. در ضمن اینجا به لطف خدا همه ما فیلتر شکن داریم.

  5. barayeto
    فوریه 14, 2011 @ 12:05:17

    مرسی از همه تون بچه ها..روزهای سخت ادم به امید شماها دووم میاره

  6. ساحل
    فوریه 14, 2011 @ 11:18:57

    آخ جیران خانم ……..

    دغدغه شما فیلتره وبلاگ هست….
    و دغدغه من این که کی امروز این والنتاین لعنتی تمام بشه ……
    لحظه به لحظه ش دلم داره گریه میکنه…

    کاش امروز و امشب و فردا تمام بشه….

  7. هما
    فوریه 14, 2011 @ 09:15:12

    نو بنویس ما می خونیم

  8. hi
    فوریه 14, 2011 @ 07:56:18

    جيران جان سلام

    كلا سايت wordpress.com و blogspot.com فيلتر شده‌اند نه وبلاگ شما.

  9. تپل بابا
    فوریه 14, 2011 @ 00:21:21

    غصه نخور عزیزم خدا فیلتر شکنو برا همین روزا داده دیگه!بعدشم ؛ما منتظر دویش هستیم.
    پرواز هم دیگر
    رویای آن پرنده نبود
    دانه دانه
    پرهایش را چید
    تا بر این بالِش
    خواب دیگری ببیند

  10. مهشيد
    فوریه 14, 2011 @ 00:02:27

    نگران هرچيزي باش جز فيلتر!!! با وي پي ان و فيلتر شكن به راحتي ميشه باز كردش …..
    هر وقت دوست داشتي حرف بزن و بدون كه هميشه هستند كساني كه منتظرند حرفاتو بشنوند خانوم دوست داشتني ي ي ي ي

  11. لاتاری
    فوریه 13, 2011 @ 23:42:35

    دوست داشتم دوستداشتنی

پاسخی بگذارید

