دینگ دینگ

 

دینگ دینگ…و ناگهان من قوی و پر انرزی ظاهر میشوم.هر روز همینطور است. عین دکتر جکیل و مستر هاید شده زندگیم.از صبح تا 6 بعد از ظهر حالم بد است.حالم بد است یعنی به زور غذا میخورم.از همه بدم می آید. هر دو و نیم دقیقه یکبار از خودم می پرسم چه گناهی کرده ام که دچار چنین سرنوشتی شده ام.زر زر گریه میکنم و به انهایی که توی  فرودگاه هیترو گیر افتاده اند ولی با هم هستند  حسودیم می شود…

 بعد ناگهان ساعت 6 می شود.درسی که تا ان موقع داشته ام به زور میخوانده ام به نظرم جالبترین مطلب روی زمین میرسد.از همه خوشم می آید.دلم میخواهد به همه تلفون کنم .برای خودم چایی میریزم با شکلات و میخورم …هوا به نظرم دوست داشتنی میرسد و دلم میخواهد بروم بیرون بچرخم برای خودم . تا دوباره دینگ زنگ هشت صبح فردا را که میزنند حالم خراب میشود… یک نوع مریضی هست که ادم ها  منیک دپرس هستند یعنی مثلا سه ماه خوبند و پر هیجان و بعد سه ماه دچار حالت  افسردگی شدید میشوند.من  مریضی هایم هم به ادم نرفته .نصف روز نصف روز است.

یه جوک قدیمی هست که یارو میره دکتر میگه >اقای دکتر من شبه وبا دارم..پدکتر میگه : یعنی چی جانم؟

– یعنی میگوزم و اروغ میزنم (میدانید که علامت وبا اسهال و استفراغ است)

حالا من هم باید بروم دکتر بگویم ببخشید من شبه منیک دپرشن دارم ….

خوب دیگر زنگ ساعت شش را زده اند ! بامزگیم گل کرده!!

3 دیدگاه (+مال خودتان را بیافزایید؟)

  1. محمود
    دسامبر 27, 2010 @ 13:20:17

    کاملاً این حس رو می شناسم و تجربه کردم، من فکر می کنم اون دپرشنه 8 صبح از اون جا می آد که آغاز برای دیگران بودنمونه (مثلاً سر کار رفتن). و از 6 بعد از ظهر هم که شروع مال خودمون بودنمونه حالمون خوب می شه و حسابی سر حال می آیم.
    مثل همیشه خوب بود. مرسی.

  2. مهرنوش
    دسامبر 23, 2010 @ 14:43:58

    manam in moshkelo daram vali vazam az to vakhimtare engar! male amn sa’atie 😀

  3. مریم
    دسامبر 23, 2010 @ 09:56:38

    😀

    سلام . موافقم! من هم شبه منیک دپرشن دارم! همین بود اسمش دیگه؟! البته یه نوعش که کاملا بدون قاعده ست!!! الان خوبم. اما یه دقیقه دیگه ممکنه بشم آخر بدبینی و افسردگی…

    موفق باشی!

پاسخی بگذارید

