خاتمی توی خانه

 

 -خونه رو عوض کنیم.

-باشه عوض کنیم

با دوستات نرو و بیا

– باشه نمیرم و بیام

– خونواده ات اینجا نیان

-باشه نیان

من یه شغل یدا کردم که فقط دو روز هفته خونه ام

باشه برو ..من منتظرت میمونم.

-من اینجوری دوست ندارم.

– تو بگو چجوری دوست داری من همون کار را بکنم؟

-هر جور تو بگی. هر جا تو بخواهی. ………..

نه!!! اینها جملات یک زن خانه دار نیست.امروز استثنائا می خواهم از مرد هایی حرف بزنم که همه اش کوتاه می آیند.(حالا که اول نوشته است فعلا خوشحال شید تا بعد کم کم به ته نوشته هم میرسیم)

مرد هایی را دیده اید که از انور بوم افتاده اند؟ خاتمی های زندگی زناشویی که میخواهند همه چیز را با گفتمان حل کنند؟ راستش حالم را به هم میزنند. خیلی خوبست که ادم روی اعصابش کنترل داشته باشد.خوب است که ادم در را به هم نکوبد عربده نکشد….اما بعضی وقت ها لازم است که به شیوه ای قدرتمندانه و نه تساهل و تسامح خاتمی وار طرفمان را یک جایی نگه داریم و بهش بگوییم که میخواهیمش.که کنارش می ایستیم اما کنارمان باید بایستد… از ادمهایی که تهدید به قطع رابطه می کنند بدم می اید.اما راستش از ادمهایی که هر بلایی سرشان میاوری به روی خودشان نمی اورند هم همانقدر بدم می اید. یک زمانی هست که ما هر چقدر هم مدرن و مستقل باشیم دلمان میخواهد طرفمان بهمان بگوید : بمان.میخواهم که بمانی. دلمان میخواهد بجنگد کمی تا ما را کنار خودش داشته باشد.با ما بجنگد حتی بعضی وقت ها.بهمان شاید حتی تحکم کند. اکثر ما..هر چقدر هم مدرن ،هنوز پرورده قصه ها هستیم.من هنوز درونم یک ادم سنتی هست. دوست دارد حس کند که بودنش برای طرفش مثبت است. که طرف میخواهدش … بعضی وقت ها آدم دلش میخواهد طرف یک تکانی به خودش بدهد.. شجاعت نشان دادن علاقه اش را داشته باشد… فکر میکنم حتی مدر نترین زنها هم بدشان نمی آید طرف یک کمی جربزه از خودش نشان بدهد… حالا جربزه را با غیرت اصغر اقا اشتباه نگیرید ..ها اما اینقدر ضعیف نباشید!! اینقدر همه اش مقابل زن های قوی دو ر وبرتان کوتاه نیایید.بعضی وقت ها ما داریم شجاعت شما را امتحان میکنیم… خاتمی بودن رابگذارید برای وقتی رئیس جمهور شدید..توی خانه خاتمی نباشید!

* اقا الان که داشتم دنبال عکس مناسب میگشتم دیدم چقدر از ته قلب من این ادم رو دوست دارم.اما این به نوشته بالایی ربطی نداره.توی خانه خاتمی نباشید لطفا!

3 دیدگاه (+مال خودتان را بیافزایید؟)

  1. David
    اکتبر 13, 2010 @ 15:07:53

    نویسنده وبلاگ که برای اولین باره میام و میخونمت ، خواستم بگم دوست داشتنی هستی .
    کلی از نوشته هاتو خوندم و دیگه چیزی جز این به ذهنم نرسید .

  2. اشرف
    اکتبر 13, 2010 @ 09:55:12

    تجربه من میگه مردایی که همیشه کوتاه میان یه نقطه ضعفی دارن! من دوستشون ندارم. دوست دارم حداقل با اندازه دوتا جمله و اصرار روی خواسته شون بمونن حداقل گاهی، ولی عین آدم( معلومه که از عربده کشی و جفتک پرونی خوشم نمیاد) ولی دلم می خواد خواسته این آدم برایش کمی بیشتر از «باشه هر چی تو بخوای» ارزش داشته باشه

  3. مینو
    اکتبر 13, 2010 @ 08:24:48

    می فهمم چی می گی و کاملا موافقم
    ولی اینجور آدما این روزا خیلی کم هستن !
    من که هر چی دیدم بر عکس بوده

پاسخی بگذارید

