…برای تو …

دلم برات تنگ شده.برای روزمرگی های بودن با تو.برای قدم زدن هامون.برای شکلات خوردن باهم( که همه اش را تو بخوری)

برای اینکه هی  با قیافه بی حوصله به هم بگوییم:توجه کردی مردم چقدر تو خیابان نگامون می کنند؟ و هی از هم بپرسیم  به نظر تو چرا؟ و هی بدون اینکه به روی هم بیاوریم  ذوق کنیم  توی دلمان و فکر کنیم که خیلی زوج جذابی هستیم.

برای اینکه باران بیاید و من بخواهم بروم قدم بزنم و تو از باران متنفر باشی و من بخواهم تو را زیر باران ببوسم.

برای اینکه نتوانی بگویی دوستت دارم و مجبور بشوی هزار تا  جمله غیر مستقیم بگویی تا من خنگ حالیم بشود.

برای اینکه از لباس هایی که من برایت میخرم ذوق کنی و بعد نپوشیشان چون ادم ها ی دیگری در دنیا هستند که لباس ندارند و هی به من غر بزنی که اینقدر لباس نخرم برایت و من باز هی برایت لباس بخرم و حظ کنم  وقتی لباس را به تنت اندازه میکنی.

برای این که برای بار هزارم  بهم بگویی ترجمه هایم اشکال دارد و کفرم را دربیاوری و باز شب موقع خواب برداری کتاب را دستت بگیری و بخوانی و به رویت که بیاورم بگویی داری غلط هایم را میگیری!

برای اینکه من را به زور از جلوی ویترین طلافروشی هایی که تویش حلقه انتخاب میکنم بکشی  و ببری  و بگویی  هیچوقت حلقه دستت نمیکنی و بز من دم طلا فروشی بعدی بایستم به حلقه تماشا کردن…

برای اینکه وقتی نوشته جدیدی را برایم میخوانی بتوانم دستت را بگیرم و بهت بگویم چقدر عاشقت هستم …

برای اینکه بنشینم نگاه کنم به چشمهای کمرنگت و فکر کنم حیفی برای من و اشکهایم  با مداد چشم بریزد روی گونه هایم .

برای اینکه یک شام رمانتیک درست کنم و  بعد غذا بد مزه باشد  و برای تکمیل رمانس ، تو از بوی شمع ها خفه بشوی

دلم باری تک تک لحظه های با تو بودن لک زده است…

5 دیدگاه (+مال خودتان را بیافزایید؟)

  1. mehrnoosh
    اکتبر 02, 2010 @ 08:05:17

    e ye mehrnooshe dige:D
    minoo rast mige jeiran, shayad khodet nadooni vali age bargardi momkene dige inghad halet khoob nabashe, hes mikonam hameye tahghiraye inja ro faramoosh kardi, behar hal ma delemoon barat tangeeeeeee

  2. مهرنوش
    سپتامبر 30, 2010 @ 08:32:50

    سلام جيران چند ماهي هست كه نوشته هات رو مي خونم..خيلي ازت خوشم مي آد …اميدوارم هميشه همين جور با نشاط باشي

  3. barayeto
    سپتامبر 29, 2010 @ 13:49:20

    خوب چون می خوام بیام عی خوشحالتر یشم…البته کلا حالم هم خوبه..

  4. Mehdi
    سپتامبر 29, 2010 @ 09:45:47

    خوش به حالت، خیلی ها توحتی کل زندگی مشترکشون لحظه ای که براش دلشون تنگ بشه ندارن

  5. مینو
    سپتامبر 29, 2010 @ 08:37:00

    چقدر این عکس رو دوست داشتم .خودت دقت کردی مطالبت هی شادابتر می شه! حتی وقتی مثل این واسه دلتنگیه
    می دونم اصلا حق گفتن اینو ندارم ولی
    برنگرد اینجا…

پاسخی بگذارید

