هواشناسانه

ای یکی به داد مان برسد.پنکه همینطور مستقیم روی صورتم روشن است. داریم رسما خفه میشویم.کل زندگی من  شده حمام کردن ..نشستن روی یک مبل(چون کوچکترین حرکتی باعث میشد در حد خفقان گرما تولید شود.حتی کامپیوتر هم به نظرم گرم میرسد.درس هم که بی خیال..کی میتواند توی این هوا درس بخواند…نشسته ام با کتاب جن ایر در دستم . یک تکه هندوانه خنک کنارم ..زیر باد پنکه و مرتب اخبار هواشناسی تلویزیون را چک میکنم که ببینم بالاخره کی هوا بهتر میشود.هوا چهل و خرده ای است اما بنا بر گفته تلویزیون با احتساب رطوبت 50 درجه حس میشود. کامپیوترم پر از پست های نیمه نوشته است  اما اینقدر گرم است که نمیتوانم برای نوشتن تمرکز کنم….این هم یک پست هواشناسانه… راستش به تنها چیز یکه الان  میتوانم  بهش فکر کنم  هواست .می بخشید دیگه..کلا چشمه خلاقیت در اثر گرما تبدیل به کویر شد رفت.

4 دیدگاه (+مال خودتان را بیافزایید؟)

  1. tiredpipe
    سپتامبر 01, 2010 @ 14:31:07

    اهم اهم. یکی جواب ما رو بده لطفا

  2. محبوب
    اوت 29, 2010 @ 21:15:31

    جیران، اینجا دقیقن فصل امتحانات پایان سال یعنی فروردین ماه دمای هوا و رطوبتش به همین حدی که گفتی میرسه…فکرش رو بکن که آدم چقدر کلافه میشه….ولی الان اینجا پاییزه و فصل بارون های شدید مناطق استوایی و من هم که سرمایی، شبها با پتو می خوابم :D:D:D

  3. پیپ خسته
    اوت 29, 2010 @ 08:54:50

    چرا اونجاها کولر ندارید؟ اگه شرجیه چرا کولر گازی ندارید؟اسپانیا الان تعطیلاته؟تا کی؟

  4. pantea
    اوت 29, 2010 @ 00:19:09

    خوش به حالت کاشکی‌ من تو اون هوا بودم ! عاشقشم

پاسخی بگذارید

