هدیه

https://i0.wp.com/andy86.blogspot.es/img/corazon.jpg

ای بیا بریم این گلش گرونه.نمیخوام

نه این رستوران گرونه …نریم غذا بخوریم..بریم مک دونالد ارزونتره …

نه این مسافرت گرونه نریم… دوچرخهمون رو ورمیداریم همین میریم یه دور میزنیم خوب همونه دیگه…

نه این کادو گرونه نخر …

این رو نمیخوام…اون رو نمیخوام …

ووو…

زندگی با من لیست طولا نی ای از مقاومت های من مقابل ولخرجی های تو است.میترسم بعضی وقت ها میترسم که این  چیزی ورای نگرانی من برای اینده باشد.میترسم که این روال زندگی معمول من باشد .نکند من بیماری خساست دارم؟چرا اینقدر نگران پول هستم؟

این از زندگی همیشه من می اید که مجبور بوده ام حساب یک قران دو زار را نگه دارم یا  از بچگیم که همیشه بهم یاداوری میکردند که بچه ها توی افریقا و کجا و کجا گرسنه اند ومن نباید بیش از نیازم بخواهم..یا نکند چیزی بیشتر از اینست…نمی دانم.و یک کمی می ترسم.خوب میترسم راستش که خسته بشوی.فکر میکنم خسته کننده است که زنی کنارت باشد که برای هر هدیه ای که برایش میخری نیم ساعت باهات چانه بزند. زنی که دلش میخواهد شیک ترین چیزها را داشته باشد ..اما به محض اینکه میخواهی یکی از این شیک ترین چیز ها را برایش بخری میگوید نمیخواهم .ادا هم در نمیاورد.بلد نیست خیلی ساده یک کادوی گران قیمت را بگیرد ..لبخندی بزند ..تو را ببوسد و خوشحال بشود.اول چانه میزند که نخری.بعد که کادو را بهش میدهی گریه میکند.بعد غر میزند که چرا کادوی گران را خریده ای..بعد عاشق کادوی تو است اما هر بار پوشیدنش باعث عذاب وجدانش میشود  و دویست بار قیمت احتمالی  کادو را  به تعداد قهوه هایی که تو نخورده ای تا پول کادو را در بیاوری..به تمام کتابهایی که نخریده ای…به جوراب های پاره ات تقسیم میکند و هی خودش را دلداری میدهد که عیبی ندارد..یکبار است .نکند هم که این خساست نباشد؟که من خودم را لایق دریافت هدیه نبینم؟یابترسم از اینکه ان روزی که نباشی هدیه هایت رنجم بدهند؟ نکند این بی نیازی بیش از حد من به دریافت هدیه یک جورهایی بازتاب ناخوداگاهی باشد که هدیه را علامت عشق میداند و من را نالایق برای دریافت عشق؟نمیدانم زنانگی های من اینجوری هاست…همینقدر آزار دهنده.میدانم! دوست داشتنم کار سختیست…

*امروز خواهر کوچیکه گفت وبلاگم باز شده.از این به بعد محض احتیاط هر دو جا رو اپ میکنم.هم barayeto.blogetery.com

هم همین جا تو ورد پرس رو

8 دیدگاه (+مال خودتان را بیافزایید؟)

  1. صفورا
    ژوئیه 24, 2010 @ 09:34:19

    manam daghighan haminjooori hastam!!!!!!!!!!!!
    kheili sakhte o azab avarrrrrrrrrrrr

  2. خواهر کوچیکه جون
    ژوئیه 02, 2010 @ 18:35:48

    ببین تو بگیر، بعد برای رهایی از عذاب وجدان بده به من :دی
    اما خب از شوخی گذشته من، هم از دادن هدیه گرون لذت می‌برم هم از گرفتنش. مطمئن باش اونم خودش حس بهتری پیدا می‌کنه که این هدیه ها رو میده بهت، وگرنه این کارو نمی‌کرد.

  3. saeedeh
    ژوئیه 02, 2010 @ 12:12:56

    اقتصادی

  4. saeedeh
    ژوئیه 02, 2010 @ 12:05:23

    خوب به این می گم خود سانسوری اقتثادی که بد نیست همه اجراش کنیم البته به طرز کنترل شده

  5. mahshid
    ژوئیه 01, 2010 @ 18:09:54

    اخ یادم رفت …. باز شدن وبلاگ هم مبارک خانمی

  6. mahshid
    ژوئیه 01, 2010 @ 18:08:14

    در ضمن این نگرانی ها از خساست نیست از عشقه … همین که قیمت احتمالی کادو را به تعداد قهوه هایی که نخورده کتابهای نخریده به جوراب های پاره تقسیم میکنی نشون میده که چقدر عاشقی …
    کسی که تا ایجوری عاشقه واقعا لایق عشقه … زیاد نگران نباش نمیگم خیلی ها مثل تو هستن ( تو این دوره زمونه ) اما ادمای شبیه تو هم وجود داره ( خودمم یکیشم)

  7. mahshid
    ژوئیه 01, 2010 @ 18:04:00

    دوست داشتن تو اصلا سخت نیست !! به هیچ عنوااااان
    بر عکس من فکر میکنم » تو» خیلی راحت عاشق تو هست … مدت زیادی نیست که میشناسمت اما واقعا از ته دلم دوستت دارم . تو بیشتر از اونی که فکر میکنی دوست داشتنی هستی جیران ! اینو کاملا جدی و بدون هيچ گونه اغراقي ميگم

  8. من یک متولد دهه ی 60
    ژوئیه 01, 2010 @ 16:14:37

    به نظرم در عین خوبیایی که داره این وسواس و نگرانی تو، اگه بیش از حد باشه، آزار دهندست.. وقتی اون اینطوری و به این شکل میخواد دوست داشتنشو نشون بده، چرا میزنی تو ذوقش؟

پاسخی بگذارید

