چه شد که دوستم داشتن..

» تو » در راستای فتاوی پیامبر گونه  اعلام کرد : امسال ما ولنتاین نداریم.

حالا نه اینکه سال های دیگر ولنتاین داشته باشیم ها … نه.ما کلا ولنتاین به نظرمان چیز بی مزه ای می اید.اما وقتی افسردگی عود میکند به هر تخته پاره ای آویزان میشویم که خودمان را از افسردگی در بیاوریم.

تازه ما پارسال هم ولنتاین نداشتیم .با جوانا رفتیم بیرون قدم زدیم و…

سال قبلش هم …

خلاصه امسال من گیر دادم که بادکنک قلبی میخواهم و از آنجایی که توی داستان ها خوانده بودم که قهرمان افسانه برای بر اورده کردن خواست دختر محبوبش میرود با اژدها و از این جک و جانور ها میجنگد که یک تکه مثلا الماس یا گوهر شب چراغ بیاورد فکر کردیم » تو» الان با کله میرود و از زیر سنگ هم شده برایمان یک بادکنک میخرد… البته لازم نبود زیر سنگ و این چیز ها را بگردد چون زیر آپارتمان کناریمان یک سوپر مارکت بزرگ هست .

خلاصه ما با این فکر های خوب رفتیم کلاس ورزش و وقتی برگشتیم یک نگاهی هم به داخل سوپر انداختیم و دیدیم گل سرخ هم دارند خوشحال تر شدیم که  الان علاوه بر بادکنک قلبی یک گل سرخ هم انتظارمان را میکشد….میتوانید حدس بزنید که «تو » از آنهاییست که طرفدار شعر حرف مرد یکی است هستند.بنا بر این وقتی رسیدم متوجه شدم که حتی از روی مبلش تکان نخورده است و عمیقا در بحر گوش دادن اخبار است و کلا خیلی علاقه دارد به ما…

شب بالاخره اخبار ها همه تمام  شدند و «تو » تصمیم گرفت برای درمان افسردگی من را بردارد ببرد بیرون.وقتی به مرکز شهر رسیدیم و بعد از یک شراب گازدار سفید که نوشیدنی محبوب من است …داشتیم توی برف ها قدم میزدیم که چشمم به یک آقایی افتاد که یکعالمه بادکنک قلبی قرمز دستش بود  و به این نتیجه رسیدم که «فروشنده دوره گرد است»

«تو » هم دو یورو به سمتم دراز کرد و گفت: برو جلو..برو برا خودت یک بادکنک بخر…

من به آقاهه نزدیک شدم و گفتم: میفروشینشون؟

– اره !چقدر پول میدی بابتشون…

– من ..چیز   …

و تازه نگاه » تو » و خنده های همراهان اقاهه متوجهم کرد که فروشنده دوره گرد نیست و احتمالا توی رستوران بادکنک ها را کادو گرفته …

جیغ زنان( من هر وقت هیجان زده یا خجل می شوم جیغ جیغ میکنم) ازش معذرت خواستم و آقاهه هم که فهمیده بود من خیلی دلم بادکنک خواسته یکی از بادکنک هایش را به من داد.

به این ترتیب من برای اولین بار در زندگیم از یک مرد کادوی ولنتاین گرفتم .

بادکنک قرمزم را بستم پشت دو چرخه ام تا خانه پا زدم . ..خوشحال خوشحال..خل خلی خل خلی…وخوب بالاخره  اینجوری بود که دوستم داشتند .

8 دیدگاه (+مال خودتان را بیافزایید؟)

  1. khanoomche
    فوریه 22, 2010 @ 10:33:48

    Azizam be zudi tozihate mofasal dar morede ghazaye taylandi midam. fekr nakoni yadam rafte. boooos

  2. mehrnoosh
    فوریه 22, 2010 @ 09:16:48

    واااااای کلی خندیدم با این پستت جیران،سر حال شدم D:

  3. مراد
    فوریه 21, 2010 @ 02:00:31

    سلام جيران خانوووم
    از مردا اينقد بد مي گي كه آدم نم تونه از وبلاگت چيزي بخونه
    حالا دوست پسر داشتن با شوهر داشتن فرق مي كنه
    شوهر آدم يه كاري مي كنه مطمئن باشي كه بي ولنتايم هم دوست داره ولي دوست پسرت اگه خودشو از وسط چارتا كنه باز هم صداقتش زير سواله.
    درسته؟
    در ضمن من شما رو لينك كردم و اميد وارم كه شما هم منو با اسمم لينك كنيد
    به ما هم سري بزن.cc…………..c.c.c..c.

  4. مراد
    فوریه 21, 2010 @ 01:59:20

    سلام جيران خانوووم
    از مردا اينقد بد مي گي كه آدم نم تونه از وبلاگت چيزي بخونه
    حالا دوست پسر داشتن با شوهر داشتن فرق مي كنه
    شوهر آدم يه كاري مي كنه مطمئن باشي كه بي ولنتايم هم دوست داره ولي دوست پسرت اگه خودشو از وسط چارتا كنه باز هم صداقتش زير سواله.
    درسته؟
    در ضمن من شما رو لينك كردم و اميد وارم كه شما هم منو با اسمم لينك كنيد
    به ما هم سري بزن

  5. gard00n
    فوریه 18, 2010 @ 08:39:21

    منم می گم روشنفکرم و کادوی ولنتاین نمی خوام ولی یه خرید یه شاخه گل که مردی رو نکشته تا حالا
    :)))

  6. علی
    فوریه 18, 2010 @ 01:36:16

    قشنگ بود. داستانهای والنتاین همیشه قشنگ هستند. ما که هر روزمون والنتاین هست.

  7. نرگس
    فوریه 18, 2010 @ 01:11:15

    :)) کلن مردهای مربوطه ی ما نه که روشنفکرن، ولنتاین به جائیشون نیست. حالا شعورشون نمیرسه ما ممکنه روشنفکر نباشیم. :دی
    من کماکان منتظرم نخستین کادوی غیر معنوی ولنتاینمو بگیرم.

    پ.ن.:پنجاه سال بعدم همین جمله ی بالا رو شنیدی ازم تعجب نکن:))
    پ.ن.2: یاد یه ولنتیانی افتادم که من و تو و بیژن بودیم خونه ی خاله،یکی از یکی بی دیت تر.

  8. نلی
    فوریه 18, 2010 @ 00:58:55

    :)) man ham dustet daram Jeiran jan

پاسخی بگذارید

