سرعت تایپ

من توی همه چیز من جمله سرعت تایپ خیلی ادعایم میشود.امروز   از توی  وبلاگ مامان فراز یک چیز خیلی با مزه دیدم …یک سایتی که میروی و امتحان میکنی ببینی سرعت تایپ فارسی و خارجکیت چقدر است.

اول فارسی را امتحان کردم … دیدم سرعت تایپم 28 لغت در دقیقه است!!! بعد لاتین را که تویش بهترم امتحان کردم و دیدم 21 لغت در دقیقه تایپ میکنم!

نتیجه اخلاقی یک :هیچوقت به ادمی که دوستش دارید اصرار نکنید مقاله هایش را تایپ کنید وقتی اینقدر تایپیست خنگ و کندی هستید

قابل توجه کلیه نگران ها برای سیبیل ..تز و …: کلا گادامر را بی خیالش شدم.فهمیدم که از هرمنوتیک چیزی نخواهم فهمید…حالا دارم یک کتاب دیگر میخوانم که دارد ترجمه از یونانی را تحلیل میکند. یادتان است یک معمایی بود که کرمه یک متر بالا میرفت نیم متر پایین می امد و ما باید میفهمیدیم چقدر طول میکشد تا به بالای یک تیر نمیدانم چند متری برسد؟من هیچوقت نتوانستم جواب معما را در بیاورم….حالا شما بگویید…من هر پنج خطی که میخوانم مجبورم دو خط به عقب برگردم تا بفهمم قضیه چی شد…به نظر شما من یک کتاب دویست صفحه ای را چند روزه تمام میکنم؟سیبیلم هم هنوز به قرار سابق باقی است..هنوز پروانه جونی را پیدا نکرده ام که سیبیلم را به باد بدهد….

نتیجه اخلاقی دو:  احمدی نژاد تصمیم ندارد وزیر زن دیگری معرفی کند؟با این توانایی ها و این سبیل و این همه اعتماد به نفس باید جایی برای من در این دولت پیدا بشود…

4 دیدگاه (+مال خودتان را بیافزایید؟)

  1. جادی
    نوامبر 25, 2009 @ 10:05:18

    هها جریان سرعت تایپ بامزه بود (: بخصوص با سرعت ۲۱ و ۲۸. تایپی که به نظر تند برسه تقریبا حوالی شصت است (من تست دادم و الان ۶۶ زدم هر دو زبون رو – البته من از یک فرمت کیبرد بهتر از کوئرتی استفاده می کنم). اما یک نکته اینه که این تیپ سنجش منطقی نیست چون تک کلمه تایپ کردن سخته. اگر تو یک جمله بخونی و تایپش کنی اولا که خیلی راحت تره چون تمرکز کمتری می خواد و در عین حال عباراتی مثل «و» و «در» و «است» و «با» و «یا» و «تا» و اینها داره که شاید یک چهارم کل متن رو تشکیل می دن ولی توی این تیپ تست های تک کلمه ای غایبن.

  2. لیلی
    نوامبر 24, 2009 @ 22:40:18

    میبخشی که من هی میروم پستهای قدیمیت را میخوانم و نظرش را حالا میدهم! چونکه دغدغه هنوزم است! در رابطه با مقاومت زنان برای حجاب، همین چند روز پیش که رفته بودم کوه یک خروار از این زنها ریخته بود آنجا. وقتی آمد تذکر داد جلویش واستادم. گفت که نمیتونی بروی کوه. برگرد. من هم گفتم که به همین خیال باشد که کوه را هم بزنند به نام خودشان! بایستد و ببیند که چطور میروم! و رفتم. حالا چون یادشان داده اند مودب باشند خیلی هم بیشتر انتظار چشم شنیدن دارند که البته مدام میشنیدند! یک نفر نبود که اطاعت نکند. همه قبول میکردند و دو قدم آنطرفتر روسریها را باز عقب میکشیدند… اصل ماجرا توهین آمیز و تحقیر آمیز است. یک زمانی من هم فکر میکردم که با اینها دهن به دهن نشوم. ولی به همان نتیجه رسیدم که تو گفتی. نباید بی خیال باشیم. خیلی راحت تر از اینها کوتاه می آیند.

  3. سینا
    نوامبر 24, 2009 @ 19:30:46

    جیران!
    جان مادرت ساعت 9 شب مطلب ننویس، یه مدت فقط صبح ها بنویس :)))))))))

  4. لیلی
    نوامبر 24, 2009 @ 09:00:14

    راستی من شنیده بودم در دوره قاجار سبیل زنانه حتی نشانه زیبایی بوده و با مداد پررنگترش هم می کرده اند! یعنی عکسهایی هست که مشخص است با مداد کار شده!

پاسخی بگذارید

