ما زن ها!

 

بدون شرح!!!

machistas

3 دیدگاه (+مال خودتان را بیافزایید؟)

  1. athena
    اکتبر 18, 2009 @ 09:02:52

    با درود به شما خانم جیران
    من هرچی تو وبلاگتون دنبال ایمیلتون گشتم پیدا نکردم.گفتم شاید بشه ازینجا باهاتون صحبت کرد.من قصد دارم بیام مالاگا برای دانشگاه.خواستم ببینم اگه شما هنوز اونجا زندگی میکنین ازتون یه سوالایی بپرسم و راهنماییم کنین.البته اگه زندگی هم نمی کنین باز هم می تونم از راهنماییهاتون استفاده کنم .راستی من زبان و ادبیات فارسی خوندم .با اینکه یکم سخت پسندم اما کلی از مطالبتون رو خوندم و قلمتون رو دوس داشتم زیاد .
    با امید موفقیت برای شما
    آتنا

  2. سوفیا
    اکتبر 18, 2009 @ 07:08:08

    (((((:
    دقیقا

    و اینکه پست قبلی‌ات من رو یاد «فیلمی کوتاه دربارهء کشتن» ٍ کیشلوفسکی انداخت

  3. khanoomche
    اکتبر 16, 2009 @ 14:34:03

    هاها! دقیقا همینه! سر دوست‌پسر اولم اگر برادرم نبود مامانم من رو کشته بود! جالب اینکه هفته‌ی قبلش دوست‌دختر برادرم اومده بود سه روز خونه‌ی ما مونده بود! برادرم این سوال ساده رو از مامانم پرسید: مگه من دوست‌دختر ندارم؟ چه فرقی داره؟ فکر کنم مامانم دیگه روش نشد چیزی بگه، نه اینکه قلبا متقاعد شده باشه. بعد به عنوان آخرین تلاش گفت به بابات بگو، اگر اون حرفی نداشت من هم حرفی ندارم!!! فکر نمی‌کرد دخترش انقدر «بی‌حیا» باشه. به بابام گفتم با یه پسری دوست شدم، گفت خوب من چیکار کنم؟ و این بود پایان مبارزات حق‌طلبانه‌ی من و برادرم!

پاسخی بگذارید

