خانه

خانه جدیدم از ان حمام خوشگل ها ندارد.کل حمام و دستشوییش میشود شش متر.کل خانه اصلا شاید پنجاه متر هم نباشد.کلش یک سوییت است با یک پنجره بی نهایت که باز میشود به خیابانی قدیمی با اجر های سرخ و درخت های کهن.

wooden bedroom

اشرف! پرسیده بودی که چی شده از ریشه گرفتن حرف میزنم..پرسیده بودی نکند میخواهم بمانم….نه نمیخواهم بمانم .نمیتوانم بمانم.خیلی عمیق تر از اینها عاشق ایران هستم که این پنجره و این لک لک ها بتوانند ازم بگیرندش ….فقط دیگر از اینجا متنفر نیستم . دیگر چمدان هایم را باز کرده ام.دارم نفرتی را که این دوسال این زندگی بیحاصل برایم ایجاد کرده میکشم بیرون..سعی میکنم یک کار مفید بکنم…. سعی میکنم ارام باشم.اینجا خانه ام است.نه که این سرزمین این چهار دیواری کوچک که بوی ایران را میدهد و هر بار که واردش میشوم  نفسی عمیق میکشم و شوق تمام وجودم را در بر میگیرد.نمیدانید چه کیفی دارد ادم بتواند به خودش بگوید این خانه من است…نمیدانید چه کیفی دارد.

4 دیدگاه (+مال خودتان را بیافزایید؟)

  1. okaliptus
    سپتامبر 22, 2009 @ 23:58:52

    امیدوارم زمانی که تو شریط مشابه تو قرار می گیرم بتونم جهانی زندگی کنم. منظورم اینه که وطنم جهان باشه از الاسکا گرفته تا تاسمانیا.

  2. qaribe
    سپتامبر 07, 2009 @ 10:17:03

    با هر هزینه ای. شرط میبندم. یه بار تو این روزها برین ایران. یه سفر دو هفته ای. ایران داره نابود میشه. بار اولی که من اومدم گفتم ایران عالیه. بار دوم گفتم حالا اینجا هم بد نیست. و اینبار گفتم هر طور شده دیگه برنمیگردم و خانواده م رو میارم اینجا. فقط سه سفر برگردین تا ببینین – خیلی چیزها عوض شده. خیلی. و شاید همه چیز از وضع اقتصادی افتضاح شروع میشه که بعد به فرهنگ و برخورد و مدل زندگی میرسه. و این روند با سرعت داره بدتر میشه. باید ببینین خودتون، تا به چنین تصمیمی برسین
    با این حال موفق باشین همیشه، هر جا که دوست داشتین

  3. جهانگرد
    سپتامبر 07, 2009 @ 06:18:51

    سلام
    خانه نو مبارک ان شاءالله روزهایی خوب وخوش وپربار در آن داشته باشی

  4. ایده
    سپتامبر 06, 2009 @ 20:40:56

    خونه.. خونه ی دوست داشتنی.

پاسخی بگذارید

