بابا من فقط خارجیم!

معلم ورزش من فکر میکند که من چون خارجیم خنگ هم هستم.هر چیزی را برای من توضیح میدهد از اینکه من میفهمم و میتوانم با دستگاه بر اساس توضیحش کار کنم تعجب میکند.وقت هایی هم که دارد برنامه روز بعد را برایم توضیح میدهد بیست باری همان چیز هایی که گفته را تکرار میکند و با حرکت سر و دست سعی میکند به من حالی کند.و هر وقت حرفش تمام می شود به من که کله ام را به نشانه مثبت تکان میدهم میگوید . بله؟ خوبه؟ رویم نمیشود بهش بگویم که من همه حرف هایش را میفهمم و نیازی نیست به خودش اینقدر فشار بیاورد…بابا من خنگ نیستم ..فقط خارجیم. تازه بعضی وقتها خیلی به خودش فشار می اورد تا تعداد بارهایی که باید حرکت را انجام بدهم به انگلیسی بهم بگوید …

من تقریبا هر چیزی را می فهمم.البته به جز لهجه همخانه ایم که اهل کادیز است!!و وقتهایی که پیرمرد و پیرزن ها حرف میزنند . همخانه ایهایم هر وقت اهنگی را گوش میکنیم میخواهند برای من معنیش را توضیح بدهند و وقتی بهشان میگویم من هم اهنگ را فهمیده ام میگویند:تو چه باهوشی.. یکی شان به ان یکی میگفت: این رو دست کم نگیر این خیلی باهوشه! نمیدانم قیافه ام شبیه خنگ هاست یا اصولا ادم ها فکر میکنند هرکسی زبانشان را بلد نیست خنگ است….

6 دیدگاه (+مال خودتان را بیافزایید؟)

  1. ایده
    سپتامبر 06, 2009 @ 20:36:14

    بامزه بود.
    چرا به معلم ورزشت نمی گی که می فهمی همه چیو و لازم نیس خودشو خسته کنه؟
    خیلی بیش تر از اون که ناراحتش کنه، خوش حالش می کنه.

  2. konj
    سپتامبر 02, 2009 @ 16:09:38

    عكس خونه تو بذار اينجا.. عاشقتم

  3. دارا
    اوت 31, 2009 @ 16:53:02

    löööl خیلی خوشم اومد . میدونین آدم حظ میکنه وقتی با یک مجموعه در قالب یک نفر روبرو هست. اینجوری همش منتظره تا سورپریز بشه . میخونمتون . هنوز البته!

  4. جهانگرد
    اوت 31, 2009 @ 06:52:42

    سلام
    تصور کن داخل کشورت باهات این گونه که او در خارج برخورد می کنه برخورد شود وخارجی فرض شوی
    آره امروز در داخل ایران همه را خارجی می دانند مگر خلافش ثابت شود

  5. شیرین ناز
    اوت 29, 2009 @ 20:50:34

    جالب بود…

  6. فهیم
    اوت 29, 2009 @ 00:17:09

    جیران جان… جدا؟ یعنی این فقط من نیستم ؟

پاسخی بگذارید

