نامه ای دیگر برای امضا

 

راستش در اخبار خواندم که سازمان ملل متحد گرچه برای رئیس جمهور منتخب نامه فرستاده اما اعلام کرده که در این نامه تبریک نگفته بلکه فقط رئیس جمهور را به رسمیت شناخته ! در همین راستا سازمان ملل متحد که به زودی اسمش را باید به سازمان ملل متحد با امریکا تغییر داد دارد برنامه میگذارد که رئیس جمهور منتخب امریکا (که خیلی ادم خوبیست واینقدر ازادی خواه است که اعلام کرده مساله داخلی ما به خودمان مربوط است و خودمان باید حلش کنیم) با رئیس جمهور منتخب مابنشینند و مساله نفت را ( که ظاهرا مستقیما مربوط به امریکاست) حل کنند و خلاصه بنشینند یک گپی بزنند ….المان و فرانسه و …هم هنوز به رئیس جمهورمنتخب ما تبریک نگفته اند .من واقعا چند روز است که خیلی ناراحت هستم و فکر میکنم که ما باید یک نامه بنویسیم و سریعا از همه رئیس جمهور ها و به همچنین از سازمان ملل متحد …. بخواهیم در اسرع وقت به رئیس جمهور ما تبریک بگویند ….هر چند رئیس جمهور منتخب ما منتظر تبریک انها ننشسته است( و بدون دریافت ان دارد میدود میرود با امریکا گپ بزند)اما خوب بالاخره رسمی رسومی انتخاباتی ریاست جمهوری ای…واقعا ابر قدرتهای بزرگ باید خجالت بکشند که هنوز پیام تبریک رسمیشان به کشور ما نرسیده است .حتما باید نامه ای بنویسیم!

۱ دیدگاه (+مال خودتان را بیافزایید؟)

  1. اشرف
    اوت 18, 2009 @ 12:55:32

    عزيزم سامان ملل متحد گفته من تبريك گفتم ولي به رسميت نمي شناسم! حالا معني اين چيه من كه هنوز نفهميدم. مهم نيست ما بدون كمك اونا هم مي تونيم حالا شايد يك كم ديرتر. ابرقدرت ها هم كمك نكنن بهتره. جونشو ما ميديم پس فردا اونا مدعي ميشن.
    راستي نمي خواي ازادي منو تبريك بگي؟ تمومش كردم!

پاسخی بگذارید

