رای ما را پس بدهید

rrilglzrweavnxtes53

واقعا اگر بتوانیم رایمان را پس بگیریم چند تامان دلمان میخواهد رایمان را پس بدهند.که این مهر لعنتی را از شناسنامه هایمان پاک کنند.که نگویند رای دادن چون به نظام اطمینان داشتند…که نگویند ما بهشان اعتماد کرده ایم.کاش رایمان را پس میدادند…

امیدی که سرمایه گذاری کردیم را نه…امید ما ربطی به رایهایمان ندارد.امید ما با هیچ خطبه نماز جمعه ای نمیمیرد….با هیچ دروغی..اصلا عادت کردهایم دروغ بشنویم.عادتمان داده اند .ما عادت داریم به اینده بهتر امیدوار باشیم.به این هم عادت کرده ایم…هر چند این را خودمان یاد گرفته ایم و کسی بهمان یاد نداده.

به همه مهرهای توی شناسنامه ها فکر میکنم، به ارمان ها نه…به امیدها نه که با انتسابات این چیزها نمیمیرند.اما شناسنامه هایمان.شناسنامه هایمان را داغ زدند لعنتی ها.

کاش میشد یک پتیشن امضا کنیم و درخواست کنیم رای ما را پس بدهند.ببینیم واقعا چند تا رای میماند.ببینیم واقعا چند نفر به این ها و نظامشان باور دارند.کاش میشد بخواهیم که رایمان را نشمرند اصلا…باطل اعلامش کنند. نه به خاطر اماری که اعلام کردند.همیشه از این امارها اعلام میکنند.عادت کرده ایم به خندیدن بهشان وقتی جمع عددهاشان از جمعیت بیشتر شده است…نه..نه به خاطر اماری که اعلام میکنند…به خاطر شناسنامه هایمان …شناسنامه هایی که با این مهر، از این به بعد سنگینتر از همیشه  خواهد بودتا یادمان بماند جسد هایی که این ها روی دستمان گذاشتند را…نمیدانم..ایا میشد این شناسنامه ها را بار دیگر بردوش کشید؟

عکس را از وبلاگ یکی ار بچه های امیر کبیر دزدیدم که اشتباهی صفحه اش را بستم و نمیدانم کی بوده.تغییرات هنرمندانه مال خودم است!!!

4 دیدگاه (+مال خودتان را بیافزایید؟)

  1. نیکزاد
    نوامبر 27, 2009 @ 18:09:14

    این را برای پست شهدایت می خواستم بزارم. آمد اینجا. به هرحال از عالی بودن نوشته هایت چیزی کم نمی کند.

  2. نیکزاد
    نوامبر 27, 2009 @ 18:08:04

    دارم آرشیوت را می خوانم دختر. عالی بود…عالی بود…عالی بود 🙂

  3. علی
    ژوئن 28, 2009 @ 19:03:36

    سلام
    وبلاگ بروبچز امیرکبیر که این عکس رو گرفتی آدرسش اینه:
    http://vahede4.blogfa.com
    راستی این صفحه واقعی شناسنامه یکی از دوستانه
    شاد باشید

  4. جهانگرد
    ژوئن 24, 2009 @ 08:18:48

    سلام
    این که رای ما اری به نظام است از همان دروغ هایی است که فکر می کردیم فقط رئیس جمهور می گوید بعد فهمیدم خود رهبر اعتراف کردب منهم فکر این ادم هستم یعنی من هم دروغ را خوش می دارم پس این هم دروغی است که گفته اند ومی گویند من می گویم ما را بی خیال بیاید صندوقی بگذارید وبگویید بیست وچند میلیونی که به احمدی نژاد رای دادند دوباره به او رای دهند ببینم ایا واقعا این همه ادم برای اری گفتن به این ادم وجود دارد
    من حاضرم رایم راپس بگیرم حاضرم بیایم وبگویم ای دروغ گویان من با این رای به نظام رای ندادم بلکه بالعکس با رایم در حال نه گفتن به نظام ظلم وریا ودروغ واستبداد بودم

پاسخی بگذارید

