دوستت دارم….

امروز وقتی به تو گفتم دوستت دارم  به نظرم بی معنی رسید.نه اینکه دوستت نداشته باشم.نه اینکه شک کرده باشم به احساسم نه اینکه ارزش عشق برایم کم شده باشد….نه.فقط اینکه حس میکنم توی این لحظه هایی که میگذرانی بدون حضور من ،چیزی مارا انگار ازهم جدا میکند انگار دیگر دوستت دارم هایم را نمیشنوی..انگار صدای من از میان اینهمه فریاد ازادی خواهی دیگ به تو نمیرسد….واقعیتی که تو داری لحظه لحظه اش را زندگی میکنی و من نه بین ما قرار میگیرد…دلم میخواهد بازی باشم…فکر کنم همه ماهایی که خارجیم دلمان می خواهد بازیمان بدهند…که حس کنیم ما هم بخشی از این مبارزه هستیمشاید برای همین است که اینهمه ای میل میزنیم…فیس بوک اپ میکنیم… اما نه….حقیقت اینست که من و تو که همیشه روی دو ضلع موازی ریل زندگیمان راه رفته ایم حالا داریم روی دو ضلع زاویه منفرجه راه میرویم.داریم دوتا واقعیت را زندگی میکنیم که این بار خیلی با هم فرق دارد.به اندازه فاصله مرگ و زندگی با هم فرق دارد.و ای میل ها، مصاحبه ها و پیام های فیس بوکی من نمیتواند ان را پر کند.

اینجا نشسته ام و فکر میکنم که همه گلوله هابه سمت تو می ایند و من هیچ کاری نمیتوانم بکنم…که نمی توانم تو را از شر دنیایی که می ازاردت خلاص کنم.نمیتوانم بغلت کنم و بهت بگویم همه چیز درست میشود و که اینده از ان ما خواهد بود.نمیتوانم چون این بار فاصله ما فاصله کیلومتر هایی نیست که مارا از هم جدا میکند .فاصله دو تا فضای ذهنیست….فاصله دو تا واقعیت عینی است.دوستت دارم توی این جور لحظه ها جمله ای بی معنی به نظر میرسد.از ان جمله هایی که انگار برای دوباره بستن پلی گفته میشوند که اتفاقات این روزها دارد بین ما از هم میگسلد….با تمام وجود میخواهم انجا باشم..کنار تو…کنار مردمم …اما اینجا مینشینم و خبر رسانی میکنم…به این امید انگار که بخشی از ان هیجان من را گرم کند…که احساس کنم زندگیم مثل همیشه به موازات زندگی تو پیش میرود و که دستم را که دراز کنم میتوانم لمست کنم…اما دستهای سرد من خالیند و دوستت دارم ها در انعکاس فریاد های مردم گم میشوند….من…ترسیده ام.

۱ دیدگاه (+مال خودتان را بیافزایید؟)

  1. سینا
    ژوئن 21, 2009 @ 18:40:51

    سلام

    لطفا شماره تلفنت من رو به من بده تا بهت زنگ بزنم

    مرسی

پاسخی بگذارید

