قالب وبلاگ

 

خوانندگان  عزیز یک کمک فکری به من میدید؟

فکر میکنم باید قالب وبلاگم رو عوض کنم.گرچه اون دختر اون بالا به قول خیلی ها شبیه خودمه ….اما خیلی ها هم از رنگ وبلاگ ناراضیند و میگند  خوندنش خیلی سخته.در ضمن اپ کردنش هم به خاطر رنگش سخته.یعنی باید صد دفعه تغییر بدم مطلب رو تا اونی که میخوام در بیاد.این قالب بالایی خیلی ساده است….اما تنها چیزیه که میتونم باهاش راحت کار کنم و در عین حال سفید نیست و لازم نیست بنشبنم و دویست تا نوشته قبلی رو یکی یکی سیاه کنم که بشه خوندشون.میشه نظر بدید بگید قالب وبلاگم رو عوض کنم یا نه؟

6 دیدگاه (+مال خودتان را بیافزایید؟)

  1. افسانه
    ژوئن 17, 2009 @ 14:25:04

    سلام. روز اول كه وبلاگتو ديدم ، اونقدر از رنگ و دختري كه گوشه اش ايستاده بود خوشم اومد كه تا آخر حتي مطالب آرشيوتو هم خوندم. من با خوندن متن در قالب قبليت مشكلي نداشتم فقط اگر فاصله خطوط بيشتر ميشد بهتر بود. حيف اون دختر شيطون قشنگه كه برش داري.

  2. دارا
    ژوئن 11, 2009 @ 21:00:03

    اه ِ شما برگشتین ؟ خوشحالم. حالا دیگه بهونه بی بهونه . باید مشقای جریمه رو با یادداشت های هر روز پس بدین.
    در مورد قالب وبلاگ واقعا بقیه خوانندگان راست میگند. من یکی که هم مطالب رو با چنون ولعی میخونم (صیغه مبالغه) که کمتر به فکر بزک دوزک وبلاگ میافتم. اما راست میگین که اون طرح بالای صفحه واقعا نوستالژیک هست واسه منم. باور میکنین اولین باری که اومدم این وبلاگ اون تصویر یه جورایی غلغلکم داد بشینم مطالب رو بخونم؟

    به هر حال یوزر فرندلی باشه قالب خوبه. مخصوصا ما که از ایران اینجا رو میخونیم دوس داریم سرعت باز شدن صفحه بالا باشه. ضمنا میشه لطقا کاری کنین که صفحه نظرات در یک پاپ اپ یا صفحه جدید باز شه؟

  3. Mehdi
    ژوئن 10, 2009 @ 11:41:29

    راستش اگه کار را برات راحت تر می کنه، عوضش کن. هرچند که همینی که الان هست قشنک هست و متفاوت

  4. اشرف
    ژوئن 10, 2009 @ 08:55:42

    تنها مشكل من با قالب اينه كه نوشته ها ريزن و چشم من هم كه كم سو! رنگش گلاي كوچولوي خوشگلش و جيران بالاشو خيلي هم دوست دارم.

  5. امیر
    ژوئن 10, 2009 @ 07:15:39

    برای من نوشته هات مهم تر از قالب وبلاگته… من در هر صورت خواننده ات خواهم ماند… شرمنده که کمکی از دستم بر نمیاد!

  6. مصطفی
    ژوئن 10, 2009 @ 00:36:20

    چون لابد دوست داری نظرهای مختلف رو بدونی این رو می‌نویسم.
    من از این قالب فعلی‌ت خوشم نمیاد و رنگ اون قالبی که عکسش رو گذاشتی هم دوست ندارم. خیلی می‌بخشیدها.
    وبلاگت رو توی گوگل ریدر می‌خونم و اون جا اگر متن رو با ماوس انتخاب نکنم، قابل خوندن نیست.
    یک اشکال اساسی که در قالب فعلی‌ت می‌بینم اینه که پهنای کادر نوشته‌های اصلی خیلی زیاده و خود متن ریزه و خواندش آدم رو اذیت می‌کنه. قالب جدیدی که عکسش رو گذاشتی این مشکل رو نداره.
    نمی‌دونم چه قدر می‌شه این قالب رو دست‌کاری کرد و اساساً رغبتی به این کار داری یا نه، امّا اگر دست‌کاریش ممکن باشه، پیشنهاد می‌کنم عرض کادر نوشته‌های اصلی رو کم کنی، رنگ زمینه‌ متن اصلی رو روشن‌تر کنی و متن رو یک کمی بزرگ‌تر کنی با رنگ تیره‌تری برای فونت متن اصلی. شاید اون طوری از همین قالب فعلی خوشت اومد.

پاسخی بگذارید

