چرکنویس

.بد خطی بد بلایی است. دارم کتابم را یک کمی سرو سامان میدهم فردا ببرم انتشارات  و اینقدر بد خط است که نمی دانم ناشر میتواند بخواندش یا نه. کاش فقط بد خط بود .توی کاغذ پاره هایی نوشته شد ه که خدا میداند از کجا پیدایشان کرده ام.هر کدامشان یک شکلی هستند.مشکلم اینست که از پاکنویس نوشته بدم می ایدوبه نظرم کار وقت گیر و بی حاصلی است.باید یک سری دفتر های الکترونیکی باشد که ادم با قلم نوری تویشان بنویسد و مستقیم وارد کامپیوترشان کند…نه؟  بعدا که پولدار شدم یک منشی استخدام میکنم که کارهایم را پاکنویس کند . همین الان یک کار دیگر دم دست دارم منتظر که این را بدهم ناشر و ان را  شروع کنم.اخ کاشکی یک منشی داشتم .

خط فارسی من شبیه خط سنت توماسه..میبینید؟من باید قدیس میشدم یا دکتر…حالا دیگه پزشک شدن که از سنمون گذشت شاید قراره قدیسه بشیم یه روزی!

13 دیدگاه (+مال خودتان را بیافزایید؟)

  1. پارسا فرزین
    مهٔ 31, 2009 @ 15:56:43

    70هزار پروژه در دولت نهم به بهره برداری رسید!

    محمود احمدی نژاد در فیلم تبلیغاتی خود از بهره برداری 70 هزار پروژه در دولت نهم خبر داد. از این جهت توجه مخاطبان عزیز را به این نکته معطوف می دارم.

    هر روز 24 ساعت است و هر سال 365 روز و زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد تا کنون 4 سال. یعنی: 8760= 24 * 365 (تعداد روز های سال ضربدر 24 ساعت). یعنی اینکه هر سال 8هزار و 760 ساعت و در طول 4 سال ریاست جمهوری ایشان(35040 = 4 * 8760 )

    با این حساب یعنی اینکه احمدی نژاد کلا 35 هزار و 40 ساعت بر ایران حکمرانی کرده است و هر نیم ساعت 1 پروژه را به بهره برداری رسانده است.

    خدا به داد مردم ایران برسد که فردا روزی باید از این پروژه ها استفاده نمایند.

    البته با تصور بر اینکه در این مدت کسی نخوابیده باشد و یا اینکه کارگران چند شیفته کار کرده باشند که در اینصورت باید حجم زیادی از نیروی کار به اشتغال می رسید و این در حالی است که عسلویه با 156 هزار کارگر در سال 83 اکنون با 11 هزار کارگر به حالت تعطیل در آمده است
    این را به همه لینک هایت ارسال کن

  2. نرگس
    آوریل 21, 2009 @ 20:50:08

    اوا نگو خواهر، تو خودت یه پا استاد خوش نویسی هستی…(گیریم تو خط میخی حالا!چه فرق می کنه؟)
    میگما،بیا دیگه.

  3. siavaah
    آوریل 18, 2009 @ 16:32:39

    من به شدت این قضیه ی بد خطی رو در کل فامیل نه چندان بزرگ …. تکذیب می کنم و تازه اگه لازم باشه برای رسوندن نسبت فامیل مون به میر عماد تلاش هم می کنم .در ضمن توی فامیل ما قدیسه شدن کاملن مورد تأییده و در کل اشکال از چشم ناشره …
    تازه اگر واتیکان و حوزه ی علمیه و سایر مراجع ذی صلاح قدیس شدنت رو تأیید کنند من خودم در مقام سینماگر فامیل مشروح الهامات رو فیلم می کنم درست مثل اهنگ برنادت ، مگه من چیم از هنری کینک کمتره؟…(بگو چه چیزیت بیشتره؟!)

  4. دارا
    آوریل 16, 2009 @ 08:42:19

    Have you tried to ask wordprees› staff?

  5. جیران
    آوریل 14, 2009 @ 09:27:04

    بچه ها…من نمیتونم برم تو قسمت کوفتی مدیریت تو ورد پرس به نظرم جمهوری اسلام یه کاری کرده …دو هفته است.چیکار کنم؟

  6. دارا
    آوریل 12, 2009 @ 20:00:12

    چرا نیستین؟

  7. خانومچه
    آوریل 08, 2009 @ 13:46:08

    سلام جیران عزیز، چند روز پیش برات ایمیل فرستادم. به همون آدرسی که همیشه توی کامنتهات میذاری. حالا شاید هم وقت نداشتی بخونی ولی گفتم بگم شاید اصلا از اون ایمیل استفاده نمی‌کنی.
    چقدر شاید! در اصل فقط می‌خواستم بگم منم دلم برات تنگ شده.

  8. رضا دوستدار
    آوریل 07, 2009 @ 22:30:33

    سلام.با وبلاگتون تازه آشنا شدم.من هم مترجمم.اسم کتاباتون که چاپ شده چیه؟شما هم از قطعه 33 خوشتون میاد؟عزیزی را در آونجا دارید یا بر اثر مطالعه آنجا را شناخته اید؟با بهترین آرزوها.

  9. littleangellog
    آوریل 07, 2009 @ 14:57:04

    دلم برات تنگ شده بود دوستم . خوبی؟ سال نوت مبارک :*

  10. دارا
    آوریل 06, 2009 @ 17:17:41

    lool cool فیلمای آنتونیونی رو دیدین؟ یا هیچکاک؟ نویسنده ها معمولا تو فیلما یه ماشین تایپ ، از این قدیمیا که کاغذ نیاز دارن، میذارن جلوشون. هی تایپ میکنن هی مچاله میکنن میندازن دور. سعی میکنم مجسمتون کنم .
    ضمنا آسونترین راه هک شدن، ورود به سایت های ناشناس هست که به عمد در پیش پای آدما قرار میدن (عطف به کامنتی در یادداشت قبلیتون)take care

  11. پرستو
    آوریل 06, 2009 @ 11:18:02

    من يك پيشنهاد جدي دارم. حاضرم چركنويس هات رو تايپ كنم. سهم تو يك پاكنويس مجاني، سهم من خوندن كتاب تر و تازه قبل از چاپ
    سرعت تايپم خيلي خوبه، پيشنهاد هم خيلي جدي است. بهش فكر كن،‌اگه پايه بودي بسم الله

  12. nazanin
    آوریل 05, 2009 @ 20:19:36

    bebin, dar morede inke gofti shabih be ham hastim bayad begam ke man ham kheili be in masale fekr kardam. vali ziad un tafavot haei ke gofti be in shebahatemun rabti nadare. bar ax, man didam ke adam haei ke aslan khate ideologike motefaveti az man darand dar 90 darsade mavared behtarin doostam boodan. hala cherasho dige nemidoonam:D

  13. کنج
    آوریل 05, 2009 @ 17:13:47

    :))
    من میام منشیت می شم..خطم بد نیست..تایپ کردنم بهتره.. باشه؟

پاسخی بگذارید

