غر نوشت

 

 

 

اگه میگی دوسم داری

واقعا رژیم داری

پاشو پاشو برقص واسم

یه کم اب شه اون شیکم

………

چیکار کنم .داشتم یک پست برای توصیه کتاب ها یی که باید خواند مینوشتم اما دلم خواست این را بنویسم.

اوهوووو .دلم برای ایران برای تو…برای خواهر کوچکه..برای دور هم جمع شدن با بچه ها..برای موزه هنر های معاصر…برای کافه مرکزی…برای جوشانده گل سرخ کافه 78  برای خانه بابا بزرگ و مامان بزرگ که هی  هر سال بهم بگویند درختی که به اسمم کاشته اند خیلی شکوفه داده و سال پرباری برایم خواهد بود و من هی وانمود کنم که دارم ذوق میکنم که درختی که برایم  هیچ اهمیتی ندارد اینهمه گل داده است تنگ شده.دلم برای بازار نصر تنگ شده که بروم 500 تا کفش را امتحان کنم .دلم برای همه چیز و همه کس تنگ شده.اصلا نمیخواهم روشنفکر باشم نمیخواهم دکترا بگیرم.میخواهم برگردم ایران…

اه.

 

اگه میگی دوسم داری

واقعا رژیم داری

پاشو پاشو برقص واسم

یه کم اب شه اون شیکم

…………

 

پس غر نوشت : این اهنگ از گروه شهیر تی ام است.واقعا چه چیزهایی به ذهن ادم ها میرسد!!!به خدا این جوانهای ما حیف شده اند با اینه همه استعداد و روحیه فمنیستی و نگاه غیر کالایی به زن.

 

 

 

 

3 دیدگاه (+مال خودتان را بیافزایید؟)

  1. مهرنوش
    فوریه 28, 2009 @ 08:51:58

    Are bargard…

  2. Saeedeh
    فوریه 26, 2009 @ 21:35:45

    آره عزیزم..می دونم..من با گروهی از بچه های شرق تو هم میهن همکار بودم..امیلی امرایی و مینو مومنی و نیما حسنی نسب و غیره..تا اینکه هم میهن توقیف شد 🙂

  3. konj
    فوریه 26, 2009 @ 18:30:05

    سلام عزیزم..پس داری میایی ایران!! چه خوب..برات شماره مو ایمیل می کنم در صورتی که میل داشتی و البته فرصت کردی همو ببینیم.. اگه دوست داشتی به گروه ادب و هنر روزنامه هم معرفیت می کنم 🙂

پاسخی بگذارید

