اگهی شوهر یابی

 Princess Fiona and her husband Shrek - princess-fiona wallpaper

یک عدد شوهربا شرایط زیراستخدام می شود.:

ادبیات بفهمد.

شعر بگوید.

قدم زدن دوست داشته باشد.

در  کارهای خانه کمک کند.

مهربان باشد اما ترسو و ضعیف نباشد.

خشونت کلامی..مالی…روانی نکند.

طبیعتش بهوت افسرده نباشد.

غر نزند.

به خانواده اش وابسته نباشد.

هی راجع به فتوحاتش در مورد زنهای دیگر حرف نزند.

من را جدی بگیرد.

قیافه اش بد نباشد.

خودخواه نباشد.

شومینه دوست داشته باشد.

هی مامانم مامانم نکند.

گل بخرد( البته برای من)

 

ول و اواره نباشد.

کمپین را امضا کرده باشد .

سیگار نکشد.

گریه کردن را عار نداند.

عادت نداشته باشد  چپ و راست مشروب بخورد.

راه حمام را بلد باشد.

به جنبش زنان غر نزند.

با من بیاید مشاور و به حرف های مشاور گوش کند و هی نگوید من خودم مشاورم و مشاور ها هیچ چیز بلد نیستند.

بد غذا نباشد.

کارکند.

پا هایش را بشورد.

درس خوانده باشد.

از این روشنفکر های بی عارو بیکار نباشد که با پول باباشان زندگی میکنند و فکر می کنند مرکز جهان هستند.

وقتی دارد با تلفون با دوست هایش حرف میزند توی تلفون داد نزند.

به دنیای بهتر اعتقاد داشته باشد و برایش تلاش کند.

بچه نخواهد.

خسیس نباشد.

عادت نداشته باشد هر جمعه ظهر خانه مامانش این ها غذا بخورد و همه دعواهایمان را پای تلفون برای ابجیش تعریف کند.

هی به زبان بی زبانی به من نگوید که من عرضه ندارم.

فوتبال دوست نداشته باشد و برایش مهم نباشد که همه بازی های استقلال و پرسپولیس را ببیند.

وقتی من دارم توی خانه ترجمه می کنم ،کلید ش را توی خانه جا نگذارد.

هی نخواهد با مامان و بابای من برود و بیاید و هر جمعه خانه ان ها غذا بخورد و جلویشان به من بگوید: یک کمی از مامانت اشپزی یاد بگیر….( اهوم!!! تو خانه ما بابا اشپزی میکند)

چای خور باشد.

نخواهد ازدواج قانونی کند.

بتواند ابراز محبت کند.

از خرید خانه همراه من خوشش بیاید.

هر بار که می خواهد برود بیرون دنبال جوراب و بلوز و کیف و مدارکش نگردد.

رانندگی بلد باشد.

از کافه رفتن و قهوه خوردن عصر های بارانی خوشش بیاید.

تا لنگ ظهر نخوابد.

بتواند بگوید دوستم دارد.

سر قرار ها دیر نرسد.

…..

…..

  چند روز قبل یکی از مورد های بیماران فروید را برای من تعریف کردی

:اقای دکتر می خواهم بیایم فردا ویزیتم کنید

- فردا وقت ندارم.

- چطور فردا وقت ندارید وقتی که از خانه من تا مطب شما فقط 5 دقیقه فاصله است.

نوع بیماری: خود شیفتگی.

حالا من هم از تو یک سوال دارم: چرا به اگهی م جواب نمی دهی وقتی اینقدر با شرایط من تطبیق میکنی؟…..

شماها چی؟ اگر بخواهید اگهی بدهید چه جور اگهی ای میدهید؟  چه مواردی را شما توی اگهی هایتان ذکر میکنید؟

6 دیدگاه (+مال خودتان را بیافزایید؟)

  1. sara
    ژوئیه 13, 2013 @ 17:57:18

    man ye dokhtar 17 sale ba sharyet khob shomare 09360839214

  2. سایت دوستیابی و همسریابی در مشهد
    سپتامبر 10, 2011 @ 11:05:04

    با سلام.نخستين و تنها سايت همسريابي و دوستيابي ويژه بانوان-آقايان و دختران-پسران مشهدي راه اندازي شد.
    تماي خدمات اين سايت اعم از همسريابي دوستيابي و مشاوره کاملا رايگان مي باشد.
    دکتر آزاده آريانپور[گل][گل]

  3. غريبه
    ژوئیه 08, 2011 @ 13:59:15

    بهتر نبود تو اگهي همسريابي ات، بگي خودت چي هستي؟؟؟؟؟؟

    اينطوري شانس بيشتري داري هااااااااا…….;)

  4. mehran
    آوریل 07, 2011 @ 16:54:10

    man mehran paye 23 sale mikham zan begiram mashin daram khone daram kar daram khoshkelam inam shomaram09359930543

  5. امير / تيره گان
    فوریه 12, 2011 @ 01:41:22

    تا زير يك سقف نري نميشناسيش

    در واقع خودش هم خودشو نميشناسه

    بهمين دليل ، تا اطلاع ثانوي ازدواج بي ازدواج ! عشق است مجردي

  6. تربچه
    ژانویه 04, 2011 @ 15:18:28

    سلام.چرا آگهی های همسریابی رو پاک کردی؟من هر روز میومدم چک میکردم.خیلی به درد میخورد.

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

به 31 مشترک دیگر بپیوندید