نظم

شنبه ساعت 9شب:

تصمیم گرفتم مرتب باشم.  وقتی به ایستگاه اتوبوس رسیدم کارت بانکم را که همینطوری انداخته بودم توی کیفم در اوردم و مرتب گذاشتم توی کیف پولم و به خودم نهیب زدم که: اگر همیشه این کار را بکنی نظم عادت ذهنیت می شه.

..کارت دانشجوییم، کارت بیمه ام، کارت اقامتم ..کارت بانکم …عکس تو، خواهر کوچکه…..بابا( تنها نسخه ازتنها عکس بی سبیل و کراواتی بابا) ، مامان…

کارت  قرار ملاقات بعدی با دکترم.عکس خاتمی….

 بعد اتوبوس رسید و من سوار اتوبوس شدم.

و به این ترتیب بود که  همه مدارکم را یکجا گم کردم.

4 دیدگاه (+مال خودتان را بیافزایید؟)

  1. مهرنوش
    نوامبر 14, 2008 @ 13:41:21

    وای! یعنی تنها نسخه ازتنهاعکس بی سبیل و کراواتی بابا گم شد؟!

  2. mahin
    نوامبر 11, 2008 @ 12:32:45

    saiam khalman pas haia ba chi bray man soghati mikhari man pir mige ma kholkholih nabayadkarhay bach mosbatha ra bokonim yadetbashe dar har bi nazminazmihast

  3. جهانگرد
    نوامبر 11, 2008 @ 10:36:22

    سلام
    کی می گه نظم خوبه ای بابا ای …تو این نظم اصلا ترک عادت موجب …شود
    طفلکی ابراز همدردی من را هم بپذیر

  4. امیر
    نوامبر 11, 2008 @ 04:53:33

    آخ آخ… اون کارت اقامته رو برو زودتر دریاب که مثل من بیچاره نشی!

پاسخی بگذارید

