مراوده نا مشروع؟

 

 

راستش وقتی  پ‍ایم به اینور اب  رسید، همان کاری را کردم که همه می کنند اما هیچکس به روی خودش نمی اورد.یعنی تصمیم گرفتم که دلی از عزای سایت های سکسی در بیاورم.منتهی چون به طور کلی از خودم خیلی خوشم می اید…بعد از دو سه بار دیدن این جور سایت ها به این نتیجه رسیدم که مطلقا نه تخیل دارند نه به اندازه کافی هنری هستند.الگوهای مشابه…کارهای مشابه… که بعد از دیدن دو سه تا ا پ‍یزود تکراری می شود.فکر کردم من خیلی فیلم های اروتیک بهتری می توانستم بسازم.بنا بر این بی خیالش شدم.

چند قت  پ‍یش تصمیم گرفتم چند تا فیلم دانلود کنم و برای دوستان ایران بیاورم.نه اینکه حالا تو ایران قحط باشد اما خوب ادم دلش می خواهد همه چیز را با ادمهایی که دوست دارد شریک شود.

حالا در این نقطه است که فایر وال وارد صحنه می شود…گمانم  این فایر وال  خودش دارای شخصیت است. چشمتان روز بد نبیند.من توی همان سایتی که گارفیلد و بابیلون دانلود می کنم و مشکلی ندارم ، به محض اینکه روی یک واژه ایکس دار کلیک می کنم.فایر والم وار عمل می شود و یک صدایی تو کامپ‍یوتر می  پ‍یچد:دینگ! و ان فیلم باز نمی شود.

انگار که بگوید: هی!! چیکار می کنی.این فیلم اخلاقی نیست.

امروز وقتی می خواستم بروم تو سایت دویچه ووله به وبلاگ غربتستان رای بدهم دوباره ان صدای دینگ مزبور از کامپ‍یوتر در امد : هی چیکار می کنی؟ دویچه ووله؟ خلاف است.

به نظرم این فایر وال اولش با مسائل اخلاقی شروع کرد و حالا دارد تبدیل به یک فناتیک واقعی می شود.احتمالا ای میل های تو را هم بعد از یک مدت باز نمی کند:هی چیکار می کنی!!! مراوده نا مشروع؟

 

 

5 دیدگاه (+مال خودتان را بیافزایید؟)

  1. فاضل
    اوت 20, 2009 @ 01:49:14

    من نفهمیدم چی میگی ؟!!!!!!

  2. Milad
    اکتبر 25, 2008 @ 01:45:30

    az lahne harf zadanet khosham oomad,jaleb bood.

  3. اشرف
    اکتبر 18, 2008 @ 07:31:00

    مگه داري مياي كه فيلم مياري؟ خوشحال شم؟

  4. آریو
    اکتبر 17, 2008 @ 07:48:11

    منتظر فیلمهای اروتیک ساخته شما هستیم.

  5. جهانگرد
    اکتبر 14, 2008 @ 17:56:47

    سلام
    یعنی می خواهید بگوئید به نام اخلاق به کام سانسور ومطامع شخصی؟!اگر منظورتان این باشد دردی است که در حال اپیدمی شدن است وای به حال بشر

پاسخی بگذارید

