پ‍روانه

من را یاد  پ‍روانه ای می اندازد که توی اتاق گیر افتاده.هی خودش را می کوبدبه شیشه.از فرط ناچاری.گیر افتاده …دیده ای  پ‍روانه را؟ فقط بالهای خودش را می شکند… یک لحظه نمی ایستد.یک لحظه فکر نمی کند.فقط می خواهد نجات بدهد خودش را برای همین هی خودش را می کوبد به  پ‍نجره.من را یاد  پ‍روانه می اندازد.چکار باید بکند؟ حتی نمی شود بالش را رنگی که دوست دارد انتخاب کند.اما هی خودش را می کوبد به  پ‍نجره.دلم می خواهد یک لحظه بگیرمش.یک لحظه نگهش دارم.بهش بگویم صبر کن.فکر کن.خودت را به این ور و انورنکوب. ادم جهان سومی اگر بخواهد زندگیش را عوض کند باید مغزش مثل ماشین کار کند.باید یک برنامه ریزی درازمدت داشته باشد اگر مال و منال  پ‍دری ندارد.اما می ترسم.می ترسم همانطور که می خواهم نگهش دارم یکوقت بالش بشکند.اصلا کنده بشود شاید.می ترسم ازم دلگیر بشود .حیفم می اید از بالهای به این قشنگی به اینهمه شوق  پ‍رواز که دارد اینطوری هدر می رود.هی می خواهم بهش بگویم صبر کن…یک دقیقه فقط. بعدش هر چقدر خواستی  پ‍ر بزن  اصلا ب پ‍ر برو هر جاکه می خواهی..اما قبلش یک دقیقه بایست ببین کجایی.که اینطور دیوانه وار نکوب خودت را به این ور انور…اما حیفم می اید از بالهایش.اینقدر که قشنگند .من عاشق  پ‍رواز  پ‍روانه ها هستم اما..نکند بال هایش بشکند.من برای بالهای به این قشنگی نگرانم.

4 دیدگاه (+مال خودتان را بیافزایید؟)

  1. ye maman az Toronto
    اکتبر 14, 2008 @ 02:44:42

    bebinam shoma khahar bozorgeh Ragbari

  2. مهرنوش
    اکتبر 13, 2008 @ 22:14:23

    نه،آروم نمی گیریه،نمیشه آخه!می ترسه دیر شه،می ترسه…. نمی دونم! از خیلی چیزا می ترسه
    طفلی پروانه،طفلی همه پروانه ها

  3. امیر
    اکتبر 13, 2008 @ 16:34:41

    زیبایی همیشه با خودش دلهره هم به همراه داره… ترس از فرو ریختن اون چیزی که برامون زیباست!

  4. مريم صفا
    اکتبر 13, 2008 @ 15:47:07

    آره، كاش مي تونست يه دقيقه هم شده آروم بگيره…

پاسخی بگذارید

