حالا تو لخت شو!

 

توی ایوان خانه دوستانم نشسته ایم.الخاندرو  پسر دو ساله شان  لخت و پتی برای خودش می چرخد.دوربینم را در میاورم و می گویم : حالا یک عکس از الخاندرو بگیریم.رو به دوربین لبخند می زند وقتی عکس را می گیرم   خیلی جدی رو به من می کند و با زبان نصفه اش می گوید: حالا تو لخت شو!!!

 

کنار استخر دارم با بچه های دوستهام بازی می کنم:انا و پائولا دارند شیوه جیش کردن زیر دوش را برایم توضیح می دهند که الخاندرو از راه  می رسد: من هم جیش کردم.

-افرین کجا

با دستش استخر بچه ها را نشان می دهد: اونجا!!!!

3 دیدگاه (+مال خودتان را بیافزایید؟)

  1. soha
    ژانویه 05, 2011 @ 00:01:12

    ajab khanandegane fahimi inja comment gozashtan va cheghad vaghean rabt dasht commentahashoon!!!!vaghean shakh dar avordam,matn be in zibayie oonvaght ina chiz minevisan

  2. meis
    اکتبر 16, 2010 @ 20:54:30

    ghashang bood,ein alekhndro ein khaharzadeieh koochoolooie man mimooneh
    kheili zood mifahmeh

  3. امیر ملوک پور
    ژوئیه 28, 2008 @ 22:29:06

    عجب بچه ای…. این بزرگ بشه چی میشه؟!! از الان وقتی به فکر ل.خ.ت کردن خانوما باشه……!!!! وااااویلاااااا!!!!

پاسخی بگذارید

