بابا ایها الناس تست بخش قبل برای سر گرمی بود.درسته که من از فرایند اگاهی حرف زدم اما ننه تون خوب باباتون خوب  یک بار هم که من می خوام یه ذره ریلکس باشم و چیز های بامزه بنویسم شما ها ول کن معامله نیستید؟

حالا جواب سرگرمی:

 martin :morality

David: duty

William: wisdom

Lucy: love

Pitter: Passion

 هر چه به نظر شما  یکی از کاراکتر ها بیشتر مقصر باشه اون ویژگی تو شما قوی تره. حالا هی جو بدید و برای من روشنفکر بازی در بیارید  و راجع به زن و مرد و اگاهی صحبت کنید.مثل اینکه به من نیومده وبلاگ بامزه داشته بشم.برم همون مزخرفات همیشگی را بنویسم.اصلا چی شد که من بر خوردم تو روشنفکر ها ؟اه!!!!

3 دیدگاه (+مال خودتان را بیافزایید؟)

  1. سردبير ديپلم
    ژوئیه 27, 2008 @ 20:36:20

    قربون خودم كه انگليسي حاليم نيست و تست بي تست

  2. امیر ملوک پور
    ژوئیه 27, 2008 @ 06:26:24

    من که گفتم رودخونه!!!!! معلومه شخصیت عوضی ام منحصر به خودمه!!!! البته خب من این رو میدونستم ولی احتیاج به تایید داشتم که الان تایید شد!!!! در ضمن شما به این کاری نداشته باش که بقیه چی میگن… وبلاگت مال خودته و اونجوری که «تو» دوست داری باید نوشته بشه بانو! از اینگونه مسائل بامزه اتفاقاً من خودم به شخصه استقبال میکنم شدیدلی!!!!!

  3. نرگس
    ژوئیه 26, 2008 @ 22:55:40

    خیر سرم لاو…هی. میگم چه گاو نازیه ها!شکل وولتکه. میدونی؟ بی دلیل!

پاسخی بگذارید

