روز کارگر و دغدغه های ازدواج!!!!

ماه رقصان عزیزم توی پست قبل یک کامنت گذاشته بود که برایم خیلی جالب بود یعنی راستش توجه خودم را هم جلب کرده بود. این که روز کارگر فقط دو تا کامنت داره و قبل از ازدواج،بعد از ازدواج 17 تا کامنت.من معمولا عادت دارم هر کدوم از نوشته هام 50 ،60 تا خواننده داشته باشند.که می دونم یا دوستهامند و یا دخترهام و یه اندک شمار دوست اینترنتی.این دفعه پست من با موضوع قبل از ازدواج ،بعد از ازدواج 300 تا بیننده داشت.

این باعث شد که نگاهی به موتور جستجو بندازم ببینم با چه سرچ هایی میشه به وبلاگ من رسید.و نتیجه از این قرار بود: همسر سارکوزی.جیران مقدم. سکس( از» با مامان» و» خواهر «گرفته تا دختر همسایه…)من بعد از همسر سارکوزی در مقام دوم ایستاده بودم .و بعد از من تقریبا همه جستجوها یی که به وبلاگم رسیده بود ازجستجو روی کلمه سکس بود.با خودم فکر کردم آیا باید افسوس بخورم؟ایا باید عصبانی بشوم که بعد از یک عمر دست به قلم بودن این نتیجه اش است؟ بعد فکر کردم نه.فکر کردم به تمام آن بیماری نهفته در جامعه مان.فکر کردم به تمام سوال های بی جواب نوجوانی خودم.فکر کردم به کنجکاوی هایم….و فکر کردم که لزوما این بد نیست.بد نیست شاید که کسی از سرچ وبلاگ در باره سکس به وبلاگ من برسدو بر حسب تصادف نوشته روز کارگر را هم بخواند.یا اصلا همان مطلب بعد از ازدواج قبل از ازدواج را بخواند و ببیند که ما داریم چه جهنمی برای خودمان می سازیم.از انطرف هم  فکر می کنم که من نمی توانم و نباید هم از آدمی که توی آنهمه فشار زندگی می کند توقع داشته باشم که حالا مثلا پنجشنبه شبش را بگذارد برای اینکه ببیند برای روز کارگر چی نوشته شده است.من می فهمم که آدم های جامعه ما خسته اند.که جانشان به لبشان رسیده است…می فهمم دغدغه ماه رقصان را که مثل خودم وحشت کرده است از اینکه یک مطلب که کلمه ازدواج دارد چرا اینقدر پر خواننده است و گفته که یعنی دغدغه های مردم ما هنوز همین است…قبل از ازدواج…بعد از ازدواج….

اره ماه رقصان عزیز،دغدغه های خیلی ها همین است و تقصیری هم ندارند.جامعه ما مریض است.کاملا مریض.ما هم مریضیم…برای همین است که فعالیت اجتماعی لازم است.برای همین است که زندگی ای که خیلی از ماها انتخاب کرده ایم پر از تنهایی است. برای همین است که ما همه جای دنیا غریبه ایم که توی وطن خودمان از همه جا غریبه تر.اما نگران نباش…نگران نیستم.همه چیز درست می شود.حتی اگر من جایم بین همسر سارکوزی و سکس با مامان باشد.

*در ضمن منابع جاسوسی خبر دادند که امشب خانه ماه رقصان دعوتند…جای من را با غذاهای ابتکاری..با صدای قشنگ علی….با صفای خانه خالی کنید.

9 دیدگاه (+مال خودتان را بیافزایید؟)

  1. aras
    مهٔ 05, 2008 @ 14:34:54

    man fekr mikonam jashn gereftane rooze kargar ham mesle jashne tavallod kami fantesy shode bashe,
    zendegy har roozesh mitoone jashne tavallod bashe,
    aksare adam-ha dar tamame rooz-haye sal na ahamiaty baraye khodeshoon ghaelan va na az khodeshoon moraghebat mikonan, na be ehsasate khodeshoon ehteram migzaran, vali har sal jashne tavallodeshoono jashn migiran,
    be nazaram yekjoor paradoxe,
    1-mai ham moteassefane baraye besiari bishtar be noei fantesy tabdil shode,
    man taajjob nemikonam ke emrouz eddeye kami be oon baha bedahand,
    be dalile inke nasle javane emrouz alaraghme zahere ghalat-andazesh tarjih mide realisme ro zendegy kone,

  2. sunmehr
    مهٔ 05, 2008 @ 02:12:03

    این ویلاگ که دیدی یک هدیه است از طرف دوست.اما من خودم قبلا در پرشین و میهن بلاگ مینوشم. حذفشون کردم. یک مدت کوتاه هم در بلاگفا چند تا پست گذاشتم. چند سال پیش. هنوز هم هست. برو بخون. زیاد وقت نمیگیره. http://www.avaa.blogfa.com

  3. sunmehr
    مهٔ 05, 2008 @ 01:54:02

    در ضمن خیلی دردم اومد، از داستان کوتاهت » برای کودکی تو » اونطرف کامنت گذاشتم، یه شعر اما بعد سند کردن تبدیل شد به متن!!!شماها هم با این کامنت دونیتون( شکلک عصبانی)

  4. sunmehr
    مهٔ 05, 2008 @ 01:46:42

    ببین تو چرا لینک وبلاگت رو تو کامنتت نمی ذاری؟(وبلاگی که دیگه چیزی توش نوشته نمیشه نیاز به گداشتن آدرسش نیست)در ضمن چرا اینقدر کم می نویسی؟(قصه اش مثنوی هفتاد من کاغذه، هنوز ده گرم کاغذ تا تکمیل شدن لازمه) سوما مگه تو ایران نیستی؟( اولا، اولا و دوما کو که به سوما رسیدی؟ دوما نه، نیستم)کجایی؟(کانادا،)اینجا بساط چب بازی حسابی گرمه.(اگر گرماش غیر قابل تحمله بی زحمت بساط جنگ سرد رو علمش کن،فقط مواظب باش سرما نخوری چون این بکی دیگه مثل اونیکی بازی نیست)مرسی از کامنتت هات.(خواهش میکنم قابل شما رو نداشت)اینقدر هندونه زیر بغل ما نگذار.( چشم،شما هم زیر دندونات زیاد مزه نکنه،همیشه از این خبرها نیست)

  5. مهرنوش
    مهٔ 04, 2008 @ 17:08:26

    delam barat tangide

  6. ماه رقصان
    مهٔ 04, 2008 @ 10:26:58

    عزيزم جاي تو كاملا خالي بود… يه عالم رقص و شادي و غذا… دلم برات تنگ شده اصلا راستش رو بخواي از دستت لجم گرفته! لجم گرفته كه رفتي اينقدر زود و از اون يكي كه خودت مي دوني هم لجم گرفته كه داره مي ره و از اون مريمه هم لجم گرفته كه رفته ….. اينقدر مهموني مي گيرم كه هوس كنين برگردين ! ( زهي خيال باطل! ) خوش باشيي همه تون هر كجاي دنيا هستين !

  7. sunmehr
    مهٔ 03, 2008 @ 23:00:57

    از متنی که در رابطه با روز کارگر هم نوشته بودی بینهایت لذت بروم. چون شعار نبود. واقعی بود در حد واقعی خودت و اتفاق به نظر من همین خودش بهترین و بیشترین کاریه که انجام دادی. اینکه ادمها محدودهای واقعی خودشون رو بشناسن و در محدودهای واقعیشون حرکت کنند بهترین کاره. وگرنه شعار پردازی و بازی با کلمات که مالیات نداره.

  8. sunmehr
    مهٔ 03, 2008 @ 22:48:32

    در اینکه جامعه ما بیماره شکی نیست. و در اینکه محدودیتهای اجتماعی و فرهنگ عقب افتاده و سنتهای پوسیده انسان اون جامعه رو به نا کجاآباد سوق میده بازم شمس نیست. ولی باور کن این بیماری جهانیه.لااقل این سکس ( در عین حال که یکی از نیازهای پایه ای انسانه امادر یک دنیای مرد سالا اشکال بیمارگونه به خودش گرفته یک مشکل فراگیره. شاید برات جالب باشه که 8 مارس اینجا فقط 40 نفر امده بودن که دو سومش ایرنی بودن و تعداد مردها شرکت کننده از انگشتای دو دست تجاوز نمیکرد که باز اکثریتش یرانی بود. روز کارگر هم تو این شهر فقط 20 تا 30 نفر امده بودن که اکثرا هم پیر و پاتالهای حزب کمونیست بودن( یک جیزی مثل حزب توده خودمون)که تازه اونم تو به بار کوچیک بود که کل مراسمشون هم محدود شده بوداطلاعیه خوندن و بعد تو گروهای سه چهار نفره خاطرات جوونیشونو تعریف کردن. حالا اگر از سکس به تو رسیدن نگران نباش، از این بترس که از تو به سکس برسن( شوخی گردم ناراحت نشو)

  9. سیروس
    مهٔ 02, 2008 @ 16:38:23

    جان هر کی دوست داری اینقده رنگی رنگی این فونت ها رو نزن
    تا وسط متن میام اعصابم و خراب می کنه میرم
    اه

پاسخی بگذارید

