غزل غزل های سلیمان

  برخیز دلدار من

زیبای من و بیا

بنگر، زمستان دیگر گذشته است

 باران ها تمام شده و رفته اند

گل ها از زمین سر بر می  آورند

و زمان ترانه ها فرا می رسد. 

در سرزمینمان آواز قمری ها به گوش می رسد

درخت انجیر جوانه میزند

 و تاکهای سبز  عطرخویش می براکنند.

برخیز دلدار من،

زیبای من و بیا

کبوتر من

در روزنه   صخره ها

درمغاک های مضرص

بر من رخ بنما 

بگذار صدایت را بشنوم

 که صدایت شیرین 

و رخسارت  زیباترین است

                                                            این ترجمه برای توست …به خاطر بودنت

                                                                      در آستان بهار

                                                                  

  

پاسخی بگذارید

